Borgermøde Skrevet af Gert E Bonefeld Nyhed oktober 22, 2018 Sønderborg Kommune indkalder til borgermøde omkring trafikafviklingen på Nordborgvej omkring Guderup, mandag den 29. oktober 2018, kl. 17.00. På Nørreskov skolen. Egenbylaug vil opfordre alle til at deltage i mødet. Del på Facebook InfoLand nyhederLokalSankt HansAktivitet i uge 25 ved...Dag 5. Kastanjehegn mm....2. beredskabsmøde 15.6.26KommunalLandsbytopmøde den 28. maj 2026 ...Infomøder ifbm. tre nye ...Kursus Hjælp-til-Selvhjælp den 2...